donderdag 9 maart 2017

Liefdesbrief aan mezelf

Ik kreeg de opdracht een liefdesbrief aan mezelf te schrijven.
Ik  had niet verwacht dat die er zomaar uit zou rollen, maar het gebeurde wel.
Verrast deel ik hem hier...


Lieve Jij,
Als ik woorden kon vinden om jouw te omschrijven , zou ik ze hier direct neerzetten.
Maar ik heb ze niet. Jij bent meer dan woorden.
Als ik bloemen kon vinden om jouw kleuren te tonen, zou ik ze direct voor je plukken,
Maar ik vind ze niet. Jij bent meer dan kleuren.
Als ik mensen kon vinden om jouw te flaneren, zou ik ze direct vragen je te omringen,
Maar je bent al zo mooi en bijzonder van jezelf!
Jij hebt geen anderen nodig om te schitteren in je eigen licht.
Ik bewonder jou om wie jij werkelijk bent…..diep van binnen.
Door jouw ogen heen kijk ik in je ziel, naar een mooi en zuiver mens.
Je hoeft niet mee te liften op de kracht van anderen…je hebt je eigen kracht!
Je hoeft je nergens voor te schamen, nergens schuldig over te voelen, nergens spijt van te hebben.
Je bent mooi als je echt bent: in je pijn en verdriet, je woede, angst en onmacht.
Je bent nog mooier als je lacht en geniet als een kind, als je straalt van geluk, als er vrede in je hart is.
Ik heb het allemaal gezien bij jou! Ik mocht je ten volle ontmoeten, omarmen en liefkozen.
Alle dimensies van jou omringen mij met liefde en ik voel me ongelooflijk tot je aangetrokken.
Je lichaam is een tempel, je bent sensueel en ik kan intens genieten van elke cel in je lichaam.
Met jou wil ik de hoogste toppen van de bergen bereiken, en met jou kan ik het aan om door diepe dalen te gaan.
Met jou wil ik oud worden, tot ver over de 90, en ik zal je omringen met mijn liefde, ook als anderen dat nalaten.
Je kunt altijd bij mij terecht, want ik ben je moeder, je vader, je vriend, je vriendin, je zoon en je dochter. Ik ben je zon en je maan, je dag en je nacht, je angst en je liefde, je veiligheid en je vrijheid.
Ik schrijf je deze liefdesbrief, omdat het leven kort kan zijn, en morgen zomaar voorbij.
Ik kan moeilijk leven met de gedachte dat ik jou zou moeten missen zonder aan jou mijn liefde te hebben verklaard.
Ik ga slapen met jouw naam op mijn lippen en sta op met het verlangen om jouw dag te vieren.
Dat diepe verlangen is sterk. Het is een KEIhard verlangen om jouw leven een VRIJ leven te laten zijn.
Ik koester je, bemin je, druk je aan mijn hart. Ik hou ongelooflijk veel van jou!!!
Waarom? Omdat ik weet dat jij hetzelfde voor mij voelt! Jij gunt mij ook het beste, mooiste, liefste.
Samen kunnen wij het verschil gaan maken in de wereld. Samen kunnen we geschiedenis schrijven.
Samen kunnen we anderen helpen om ook meer liefde te verspreiden op deze aarde.
Zoveel mensen kennen haar nog niet.
Liefde, jouw liefde voor mij, mijn liefde voor jou, het zal een uitstraling hebben naar anderen.

Ik kan niet wachten om jou weer in mijn armen te sluiten.

Ik heb je zo lief!

Dikke kus, Ik.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten